Jag har för länge sen tappat räkningen, men jag stannar då kvar.

Förlåt för usel uppdatering!

Igår hade ju jag och mamma mor och dotter dag som sagt. Vi gick på gränby ett tag innan ve begav oss ner på stan. Innan jag lämnade gränby hade två påsar lyckats fylla mina händer. Ett par denim byxor och ett halsband!

Väl på stan hittade jag massa saker, köpte dock bara en tröja för ynka 75 kronor. Kap! Ska spara resten av det jag sett tills imorgon då jag och Erik beger oss mot huvudstaden. Men iallafall, efter några timmars fönstershopping pallrade vi oss vidare mot FUGU. Sushi och bufé stod på menyn. Där satt vi någon timme och hade det allmän mys, sen tog vi vårt och åkte till Lager157. Första gången jag befann mig inne i den lokalen, stor var det allt. Men inget föll mig i smaken. Vi handlade och åkte sedan hem.

Jag storstädade mitt rum med Julia som hjälp. Vi böt julklappar hade kvällsfika och roade oss med massa smått och gott.

Idag har jag bara degat hemma i sängen. Ska slå in min mosters julklapp snart och sedan åka dit. Därefter drar jag hem till världens bästa pojkvän. Som jag har saknat honom! Over and out.


Gammla bilder. Jag till vänster ser ut som en bonde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0