Svaren på frågestunden, DEL 2

Fick en onödig kommentar angående nedanstående inlägg! Om man inte har tid att svara på frågorna får man väl vänta tills man har tid eller hur? Som om att din kommentar påverkar om jag svara eller inte? Onödigt.


Postat av: J
Hur många har du haft sex med?

-
1.

Postat av: . . .
6 snyggast killarna i gottsunda?

-
Damir Dervovic, Karim Bodair och Daniel Johansson.

Postat av:
Hur är din relation med erik?
Säg det fem bästa tjejerna på fotboll i gränby?
Och det fem bästa killarna..

-
Vi är ju tillsammans så det är vår relation hehe.
Alla tjejer är sjukt duktiga men, Amanda Östervall, Egzona, Lina Blomqvist är dom jag tycker är lite extra.
Erik Axelsson, Alexander Lindholm, Casper Skoglund.

Postat av:
3snyggaste 97tjejerna med stil i gränbyskolan?
Dom 3 97och96 tjejerna du mest känner/umgås med i gränbyskolan ?
Fin blogg! :)

-
Parthena och Aya.
Julia Andersson känner jag väldigt bra, sen inga fler 97 tjejer. 96or är det väl Lina Blomqvist, Matilda Månsson och min syster Felicia.
Tack!

Postat av: sellin
vilka är dina närmaste bästavänner ?
ska du gå celsius elit ?
varför är du så kunglig på fotboll ?
jag tycker vi borde träffas snart tjejen!

-
Det är du och Wedenla på tjejsidan och på killsidan Mokhtar.
Om jag kommer in, ja!
Haha tack, men du ska inte säga något du!
Tycker jag med sötnos!

Postat av:
10 snyggaste 95 killarna

-
Marcus Holm, Felix Nilsson, Adam Amaya, Johan Andersson, Mathias Benker kommer inte på fler.
Postat av: är du oskuld
äru oskuld?

-Har redan svarat men nej.

Postat av: Malin
3 bästa i ditt lag?
3 bästa i gusk f97?
3 bästa i gusk f98?
Vilken fotbollsspelare ser du mest upp till?

-
Alla är bra i mitt lag!
Elin Åkerman, Märta Säfström och Moa Karlström, finns andra jätteduktiga där också.
Agnes Leijon, Lovisa Litzen och Matilda Sandman.
Många, kan inte sätta fingret på någon speciell!
Postat av:
va hände med dig och Johan andersson? 10 snyggaste 95 killarna i gränby förra året ?

-
Ingen märkvärdigt egentligen, ett litet bråk bara som ledde till stora saker. Men det är löst nu :)
Alexander Östervall, Albin Johansson, Johan Andersson, Mathias Benker, Samuel Fagerberg och Amadeus Wallden kommer inte på fler.
Postat av:
har du nångång haft sex? om du har när va den senaste gången?

-
Ja, inget jag tar upp på bloggen.

Postat av: rick
har du nångång sugit av någon ?

-
Nej det har jag inte gjort.

Postat av: sdf
Vad tycker du om din klass?

-I början gillade jag den inte alls speciellt mycket men ju mer alla lärde känna varandra desto bättre blev stämningen i klassen. Men jag älskar min klass och jag orkar inte att det är sista skolåret nu och sen finns inte 9G längre. Min klass är iallafall otroligt bra.



Som ni tjatat och nu äntligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem hade du sex med ? Blev dina föräldrar sura när dom fick reda på det, och hur har du berättat de? Har själv haft det och har ingen aning om hur jag ska berätta, btw äre många som vet km att du haft det?

Svar vore tacksamt :)

Bra blogg!

2011-12-11 @ 16:51:32
Postat av: Anonym

vem tycker du är bäst i gusk juniorer

vem är snyggast?

2011-12-11 @ 22:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0