underbar start på detta lov.

tjaaaaaa!

skulle egentligen gå upp 6..men jag "råka" försova mej till cirkus 20 över ? så jag hann inte äta frulle. så jag käkade i bilen :) drog till scandic och väntade på alla innan vi rullade vidare till östhammar för ösk-damcup!

första matchen klockan 20 äver 9 tror jag ? gick bajs fan. förlust med 3-0 mot nordskedika eller nåt ? och ja såklart stukar jag foten rejält och kan inte vara med på resten av cupen ! svordomar åt det! sen match mot film sk , vinst med 1-0! sen mot hmmmmm jag venneeee förlust med 2-0 tror jag ? därmed ute ur cupen. så haha gick inte vidare bra för oss. menmen. åkte hem med en fet stukad fot och så.

har precis kollat på en film som heter 127 hours! grymt bra! verklighetsbaserad. handlar om en kille som lever för klättring i berg och så. han känner till alla gångar och allt i bergsområdet i usa! en dag så klättrar han och tar tag i en sten, stenen ramlar och krossar hans hand och lite av hans arm, så han sitter fast! det trodde han va slutet eftersom att han skulle aldrig komma loss men nej, där har han fel! han ser alla framgångar och motgångar i livet och tänker på hur många han älskar och som älskar honom ! så han kämpar för sitt liv där nere ...! slutet får ni kolla själva. det är verkligen mycket känslor och sånt så man fäller en och annan tår ! iallafalla från min sida. UNDERBAR!

snart ska jag äta mat! sen kolla på en annan film! 1000 gånger starkare tror jag. sen ska jag käka mitt misslyckade lördagsgodis. en ben'n'jerry's glass. jag tog fel smak! tog med nötter i ! trodde att det var chokladkulor men nej det var nötter täckta med choklad. mycket besviken! så jag får spotta ut allt sådant och bara äta glassen! för den va det inga fel på.

men nu har jag skrivit om allt så behöver skrivas om! så hoppas fan att ni läser eftersom att jag la ner tid. pusssss!

Miss Li – Ba ba ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0