Fyllt på sminkväskan, nessesären och garderoben!

Hejsan! Sorry att jag inte uppdaterar förns nu. Beror på att jag inte har orkat sätta igång datorn idag. Men ska fatta mej kort. Eller behöver inte fatta mej kort eftersom att det knappt hänt något idag! Men iallafall, vaknade runt 11. Satt mig vid tv:n ett tag. Sen lite senare åt vi lunch och sen åkte vi till Gränby Centrum! Införskaffade lite välbehövliga saker som jag tänker lägga upp bilder på nu!

Imorgon möter jag upp Sellin på stan så ska vi uträtta några ärenden! :) Puss så länge.


Puder kostade 49:50 :- och borsten kostade 29:- på H&M

Solpuder från H&M kostade 59:90 :-

Linnen från JC. Det åt vänster kostade 25 :- och det åt höger 50:- halva reapriset!

Garnier Pure Active kostade 62:- på ICA Kvantum och Aco Acnegel kostade 52:- på Apoteket.

Kommentarer
Postat av: nathalie björn

skit snygga linnen! checka min & nikkis blogg :*

2011-07-13 @ 19:42:13
URL: http://supernn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0