Cause we belong together now.

Från förra torsdagen tills denna torsdag har spenderats med världens bästa pojke. Sjukt bra dagar. Ellert sjukt bra vecka.

Har hunnit med och träna 2 pass också. Idag vaknade jag väääldigt tidigt av att Erik under natten puttade över mig till den andra sängen, vilken är väldigt vääääldigt kall. Så där satt jag mitt i natten och huttrade. Efter några timmars jobbig sömn vaknade jag halvt irriterad. Klädde på mig varmt men då passade det att jag skulle ligga bredvid han i den varma sängen.

Under dagen lirade vi massa spel, kollade film och sen drog vi och kollade på fotboll. Sen hem och lirade FIFA. Har underskattat det spelet för länge. Eller är man i olika lag är det sämst, men så länge man är i samma lag är det kärlek.

Är iallafall hemma nu, första gången på 7 dagar. Imorgon ska jag kanske till Sellin och på lördag åter Erik. Sjukt bra lov. Ska umgås med fina mamma nu. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0