Snälla bli min igen.

Hejsan.
Fick en fråga om varför jag hade den gamla headern och inte den nya. Jo det är så att jag skulle testa en sak med den gamla, sen när jag skulle byta tillbaks så hade ju inte jag den nya header bilden sparad på min dator vilket jag trodde att man skulle ha. Men det behövdes ju inte. Men eftersom att jag jag inte är så insatt i bloggdesigner och sånt så lät jag den gamla vara kvar istället för att krångla till allt.

Ja, som sagt åkte jag till Erik igår. Vi gjorde massa saker, sen tog vi ett spontant bio-besök. New years eve kollade vi på och den var riktigt bra tycker jag. Vi kom hem runt halv tolv och fortsatte kolla filmer, vilken sysselsättning hehe. Sen somnade vi runt 3 kanske?

Vaknade 1 i morse. Åt frukost och sen.. kollade film som vanligt. Mamma kom sen och vi åkte och handlade. Sen köpte vi fetismat. Usch. Kebabrulle, tur att jag var småsugen annars hade jag aldrig ätit. Efter maten tränade jag, 2 bål-pass och ett annat pass. Och nu har jag precis badat, ska grabba min choklad och mysa ner mig i sängen och tänka på allt och inget.

Höres imorgon, då det är tagg till DM-finalen!!!

Bildlöst inlägg, kuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0