glaball cup 2010 ?

skola idaaaag !  inte kul neeej.
började med tyska inte så farligt, fick läxa typ.
sen svenska fick reda på att jag har recention -.-
sen fick vi tillbaka läxförhör!  nåt i form av ig fick jag.
sen fysikprov gick ganska bra ! sen började vi med grupparbete!
är med matilda & lina vi håller på med ; soooolen!
sen so gick igenom lite saker. typ hur jorden sett ut & sånt.
sen lunch som var rutten typ, and sist but not minst så hade vi fooootball!
skitans kul ;)))  typ samuel : abooo typ fett löngn !
min cykel heter åke , fint namn ! aja, sen hem.
sen ringde anna & vi pratade om svampbob typ. haha ! (y)
sen åkte jag på springträing !  det var såå jäklans jobbit!
sprang 5 km intervall →  (fram)  & ← (tillbaka)   hihi.
nu har jag badat i koookett vatten, awesume.

jag är  verkligen jättetrött & mår illa. så hostar jag!
kasnke börjar bli sjuk!  gillas ej eftersom att ajg & lina ska stå i kiosk på t.
så det missar man ju inte!  + att vi ska till globaall iår igen :ooooo
fattar ni hur kuuuuuuuuuul det kommer bli, som förra året ! oförglömliga minnen .
ojojoj, tillbaka blickar gör ont. varje gång jag är i enköping så kan jag inte kolla.
allt kommer tillbaka liksom !  & nu ska vi dit, amaziiing!

jag
vill tala om att jag hade världens skumaste dröm !  haha..
/ filippaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0