utedag!

heeej ! har inte kunnat skriva idag, vaknade typ 10 !
åt frukost, sen somnade jag om igen. sen vaknade jag & gick ut.

ute så gjorde jag sjuuukt mycket saker. bar runt på min lilla chipp.
sen flyttade vi ut burarna på gården, eftersom att det börjar bli summer !
och så fick han springa runt i en liten hage. medans jag gjorde jätterent.
plockade ut allt , eftersom att felicias kanin inte bor kvar så fick chipp hela buren.
men jag sopade & skurade jättemycket. sen sköljde. skruva ihop massa kompostgaller.
& bar massa hopp och pinnar . sen la jag in nyss & gjorde fint!  sen år vi lunch. jag & simon spelade lite ib.
sen har jag liksom bara gjort det till typ 2. sen när jag kom in så skulle jag städa mera !
joooobbigt, & min rygg mår inte sådär jättebra ! men nu är allt avklarat, ska kolla på film snart.
sen ikväll tröstas jag med ett varmt bad i badtunnan, det behöver jag!
skriver mer om nån minut! har ganska mycket att skriva om eller ett inlägg till!
men jag ska proppa i mej mer choklad, en jättefin bild felicia tog på pluppi.
en annan bild får ni sålänge! 
/ fippsi!
veckans tummer är över, jag orkar inte med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0