stan hela dagen!

inte så bra med uppdatering idag, men jag har inte vart hemma!
har vart i stan hela dagen typ. eller sen halv 12 tills nu.
vi åkte in & bowlade, fick 3 strike i rad! om ni vill ha bevis så får ni det nån gång.
efter bowlingen, som mamma vann åkte vi till gränby. gick runt & kollade saker.
jag köpte :
deospray puma: 125:-
fondation: 95:-
mat..
sen åkte vi till årsta, köpte tuggumi! 10:-
hahaha, jag & julia har gjort ett eget land som heter gakarabien.
där finns det viktoriafallen av choklad. klubbumi (klubba med tuggumi i)
sen finns det massa saker, typ sockervadd är gräs.
aja, på öb köpte jag inget alls.
sen köpte mamma skor 199:-
sen:
en kofta & en jacka! skiiiiiiiiiiiiiiiiiitsnygg.
som jag alltid velat ha!
på gränby träffade vi sandra & åberg, dom kom & skrämmde felicia. (a)
ska se om jag hittar nån bild på jackan, lånar av google eller stadiums hemsida !
hitta ingen bild..tar en när jag har på mej den då -.-


iloveit ! ♥
/filippa

Kommentarer
Postat av: Becka

tävling på min blogg med chans att vinna fiiiina priser! kolla in ;)

2010-04-09 @ 11:58:37
URL: http://sverigesbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0