älmstalägret !

heeej, nu är jag hemma från en underbar helg i älmsta ! =D hade det så jäkla bäst !
första dagen: fick gå upp tidigt eftersom att bussen gick från ladan kvart i 9!  så vi gick upp åt frukost packa det sista & åkte. vi åkte först till willys för att köpa tandkräm schampo balsam & duschkräm !  sen åkte vi vidare :) alla stod och packade in sina väskar och sånt i bussen, jag träffade sellin som jag inte tråffat på väääääldigt länge & samma sak med isabel :*   i bussen på vägen dit satt vi & kollade på lite videor & ringde och väckte folk hihi busigt. sen kom vi fram efter 1h 30m . vi boade in oss i ett rum jag sellin & isabel!  när vi gjort det hade vi discoooo . yeaah!  kolla filmen på min facebook =D  sen vare lunch typ, köttbullar & pasta !  sen träning i 2h. vi gjorde alla möjliga saker typ tekink,skott,pressa,passningsövningar.  sen spelade vi minimatcher. vi spelade oavgjort båda gångerna !  sen drog vi tillbaka & typ tog det lungt ett tag innan det var träning igen. Jag kunde inte vara med på den träningen eftersom att jag hade skiiiiitont i magen, så & rim spelade lite lätt fotboll med buster. sen drog vi tillbaka tillskolan, åt middag skiiiitgott. potatisgratäng med kyckling shnitzel & nån sås. som efterätt fick vi chokladmouse med grädde & jordgubbar!  sen drog vi till..
älmstanatta: vi gick runt ett tag på en marknad inte så märkvärdigt. sen gick vi vidare, träffade sara & rim. vi åkte vääärsta roliga saken på ett tivoli ! sen gick vi till ica & köpte massa saker som vi sen drog hem & käkade & festa på.  senare på kvällen hade amanda gömt sej & skrämt livet ur oss!  fick massas nummer sen på kvällen som jag smsade med! vi somnade klockan halv 2.  sellin fick göra mej sällskap efter den hemska spökhistoria isabel berättade :$

dag 2: vaknade klockan kvart i 8. ganska morgonpigg just denna dag!  gick upp åt frukost & fixade oss för ett morgonpass på 2 timmar!  vi körde typ vanliga saker bara, väldigt kul!  sen emellan passen gick vi ner till ett bad där elina åberg & molly badade. då såg jag sellin & sandra vääärsta snygga killen (a)  vi tog kort på han med sellins kamera lite smått så att han inte skulle se!  men till slut märkte han & han sa ; varför stirrar alla på mej ? jag & sellin garvade ihjäääl oss, sen gick vi & köpte glass , eller tom & jocke bjöd oss för vi hade gjort ett mål som dom skulle bjuda på glass för!  sen fick vissa till ica för att köpa lördagsgodis (a)  vi drog hem för att sedan spela älmsta turneringen !  vi mötte lag grön & vann med 1-0 . sen röd oavgjort 1-1 !  sen lag svart vann med 4-0 , det innebar att vi var vidare i finaaaal möt lag grön !  vi hade heeela spelet men fick aldrig in bollen, så det blev straffar !  jag, elin, sofie, rim & elvis sköt !  har ingen aning om vilka som satt sina, jag satt min iaf!  men förlorade gjorde vi ändå :'(  vi drog hem & åt mat, hade lite grillkväll!  vi la oss väldigt tidigt eftersom att vi var trötta xd

sista dagen: vaknade vid halv 8, inte morgonpigg !  somande om & vaknade somnade om & vaknade -.-  men kom iallafall upp ur sängen, gick upp åt frukost & fixade mej sen för straffturneringen !  vi började spela mot gröna laget lite revanch sen gårdagens straffsparkar ! vi vann med 13-5 sen mötte vi röda laget i final & vann med 9-8 !  jag sköt sista straffen och satt den. sen hade vi match mot ledarna , vi hade straff & jag skulle skjuta.. dumt val eftersom att jag sköt 7 meter över mål ! :$  men det blev iallafall 2-1 till ledarna -.- sen drog vi tillbaka till skolan & städade undan allt & damsög. sen åkte vi hem =D  på bussen höll jag på att somna heeela tiden. men marris sparris & felicia fis höll mej vaken när dom skämtade med oss om massa äckel saker ! haha. sen kom vi tillbaka, jag somnade i bilde på väg hem !   & när jag kom hem duschade jag & sen skulle vi tydligen på kalas. var där till typ halv 10 sen kom vi hem typ 10!  hann inte sitta vid datorn då, jag somnade typ halv 11 =D   det var allt om älmsta ! 

tack julia , sara , rim , isabel & amanda som gjorde helgen underbar älskar er ♥

jag är längst upp i vänstra hörnet  =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0