varning för långt inlägg.

hej!  har "glömt" att uppdatera..hihi!

i förgår tills igår sov jag hos sara ..typ som vanligt! vi gjorde först ingenting, men sen gick vi till hennes kusiner och spelade kort ett tag! sen gick vi till mcd för max hedi och adam va där ! hahhahahah. vi skulle köpa cheeseburgare! världens kö. tyo som om det va mellandagsrea på mcd! så vi gick och satt oss med dom ett tag..sen gick vi och köpte! vi pratade sjukt länge och gick hem runt 11 halv 12. på väg hem så va hedi och max skiiiitjobbiga. dom puttade ner mej i snön och kastade snö i mitt ansikte ! skoja inte om att det va kallt! sen när vi kom hem till sara kollade hon och jag på goal 2 fast vi tröttnade efter ett tag eftersom att den hakade sönder. så vi gick och la oss.

vi vaknade halv 12! vi åt frukost och fixade oss för att vi skulle in till stan. fetaste mellandagsrean! bra jobbigt att hela uppsala va på en och samma affär! helt smockfullt. kunde knappt andas! men jag fick iallafall med mej mina jeans och en tröja! men det blev ingen kofta ! sen åkte jag hem till mej och väntade på fari! sen åkte vi hem till pappa.

när jag kom till pappa så åt vi lite grann sen fixade jag spotifyy! yeeeaaah. sen sov vi!  jag och felicia vaknade imorse av att våra grannungar stod ock slet i vårt dörrhandtag och sparkade på dörren! asså retards som inte fattar att vi sover när vi inte öppnar på en halvtimme! men dom gav sej till slut och drog hem! sen somnade jag och vaknade halv 1 (!) jag ställde mej i duschen direkt! och nu sitter jag och gör ingenting ! haha.  kanske mer uppdatering senare ! tjarråå :*


slumpvald.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0