you think i'm pretty without any make-up on

tja ! 

igår va jag med sara jens och shida tills träningen började ! träningen..asso jag häll på att döö! + att jag ringde pappa under träningen och frågade om jag fick sova kvar hos sara vilket jag fick ! som vanligt när jag åker till sara så sover jag kvar ! sen spelade jag fotboll en halvtimme extra efter träningen. med sara jens och bobby! sen drog jens och bobby hem! jag och sara fixade oss för att vi skulle dra till jens och ge honom sina awesome betyg. sen hängde han med oss hem till sara!

vaknade i morse av att jens och adel kletade tandkräm i mitt hår..så jag fick gå upp och duscha! sen åt vi pommes till frukost..mamma kom efter typ 15 minuter ! sen har jag inte hjort så mycket idag :) imorgon ska jag göra ingenting..kanske va med max!  aja den som lever får se! svarar på frågestunden imorgon så fortsätt ställa frågor!  tjarrå.


saknade flicka!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0