svar på frågestunden !

Postat av: ABSSOLUTAARNELA
söööt header :)

svar: tack! :)

Postat av: Majaa. [ baramajaas ]
fin blogg:)

svar: tack ! :)

Postat av: M A L I N :)
vad gör du helst en fredags kväll ?
vilket är ditt favorit plagg i din garderob ?
vad fick dig börja blogga ?

svar:
1. myser med familjen, kopisar ibland.
2. har så mycket favoritplagg så inget svar tyvärr .
3. insperation av andra. försöker bli en bra bloggare. den kanske inte går enligt planerna, men kanske når fram till målet nån gång.

Postat av: D O L L Y
allt bra me dig ?

svar: allt är super !

Postat av: nikki
1. varför e du så himla bäst?
2. kan du lära mej spela fotboll?
3. träffas på sportlovet?
4. vad tycker du om mej?
5. läser du min blogg?
6. byt te vaksala? (aaa)
7. älskar du mej?
8. hur lyckas du bli så fuckiiing söt?

svar:
1. det kan du svara på ? :)
2. eller så kan du lära mej ?
3. jaaa!  fast det finns inte så mycket till lov kvar.
4.  jag älskar dej otroligt mycket. du är underbar & betyder allt !   du borde veta allt eftersom att jag sagt det mesta ;)
5. varje dag 100 ggr.
6. nej, gusk är bäst ! :d
7. ohja, otroliiiiigt mycket  !<3
8. jag är inte söt !  du är söt :)

Postat av: Enira
söt blogg du hade! allt bra? <3

svar: tack, allt är super ! :)
Postat av: v i k t o r i a - kolla min blogg snyggnig!♥
okej ;d

svar: inget svar :)

Postat av: aw - gotlandstöis ツ
intressen?
pojkvän?

svar:
1.fotboll,kompisar ,bloggen  kolla min andra blogg http://filippaandlina.blogg.se :)
2. det var ett tag sen. hittar väl den rätte så småning om. killar kan vara svårfångade.

Postat av: sofia
byt till tunaberg ? :)<3

svar: du kan byta till gränby ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0