alechandro

hej ! =)   nu kan jag äntligen sitta still.
idag vaknade jag vil halv 11 kanske ? hade totalt glömt att vi skulle på släktträff. så jag satt vid datorn tills anna kommer ner & säger : ska ni inte skynda er ? vi ska på släktträff om 45 min ? vaaa tänkte jag !  så jag slängde mej in i duschen & sen fixade jag till mej har tyvärr ingen bild på outfiten men kan skriva upp den ändå.  smiklös fick jag gå eftersom att mitt smink är i väskan som sandra har (: där borta var det 20 pers kanske ? gick runt & sa hej hej hej hej hej & skakade hand. sen så åt vi & jag spelade basket med simon felicia & amanda. sen fikade vi spelade ännu mer basket & sen sa vi byebye. 
outfit:
leggings -h&m
linne - h&m
baseballtröja -bikbok

vi åkte till gränby centrum & kollade lite saker. eller pappa & anna handlade medans jag felicia & amanda sprang runt till alla klädesaffärer. lyckades inte hitta nåt. sen sprang vi & köpte "godis" ben&jerrys baked alaska mummii :3 sen drog vi till kenz & hämta pizza & nu har jag ätit & fixa till chippen. *pust* imorgon ska felicia spela match, så ska jag kolla , sen drar vi till mamma. skriver imorgon godnatt ♥

saknar dej gurka :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0