ben&jerry's

sha =)  inte så mycket till uppdatering då ! men nu ska jag skirva lite.
har precis åkt hem till pappa , så nu äre 2 veckor hos honom efter 2 hos mamma.
men mamma träffar vi igen på torsdag eftersom att det är globall cup med bästa :*
kommer bli sjukt kul som sagt. men iallfafall, igår så gick jag  & la mej 03:00!
chatta med världens bästa adam tills mamma kom, sen gick jag & la mej.
somnade ganska direkt, vaknade klockan halv 12 typ, solade lite & sen kom far.
vi åkte hit & har inte gjort så jääätte mycket, jag & felicia har ätit ben&jerry's ! nu ska jag skriva fler inlägg!
puuss hej jag älskar dej ;DDD♥


saknar dej julius min gå-runt-med kompis :*

Kommentarer
Postat av: Sellin

Gå runt kompisar för alltid ! :D

Give me freedom

Give me fire

Give me reason

take me higher ! :D <333

2010-06-28 @ 11:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0