jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks. för dig ska jag göra det 1000 gånger om!

heej!  nu hinner jag uppdatera liiite mer än igårä ! :)  sitter och lyssar på daniel adams ray-gubben i lådan; så jäkla bra!

men idag i skolan så hade vi bah 3 lektioner ! vääldigt skönt ! först so fick tillbaka provet fick g+  säger som pappa: bara man är på rätt sida! heeelt rätt fari. sen hade vi fotboll, hann inte köra så länge för vi skulle typ prata om skador och sånt. så jag fick leka skadad ! sen skulle man linda ett bandage på en kompis, så jag fick vara syster filippa åt amandi, och hon åt mej! eller först fick åke va på mej, sen amanda! aja, sen tillbaks till skolan och äta. pannkakor ! sen have vi rast ett tag, jag sara och nour drog hem till sara och skulle hämta en sak, på väg dit träffade vi thaaa twins adam&max!

efter skolan drog jag och lina på stan och kollade lite skor och kläder! förbannat bra , hittade massa snyyggit jag tänker köpa. sen så kom axelutt och joeeeel, min saknade bäver ;$ vi prata lite, sen skulle joel gå och köpa skor med sin mamma ! hahahahah. så jag och axel gick till bussen och jag åkte hem och han hem ! inte mer med det.

sitter här nu och har presic stoppat i mej en megagod pastagratäng!  juuuste glömde att säga att jag lina matildi och kiki har matjour på onsdag ! på onsdag den jobbigaste degen evvaaahh missar vi ! lina blev sjukt glad och skrek så hela skolan hörde, men det är lungt  ! jag bah skrek med henne :) aja, ska kolla PH snart, sen engelskan. kanske träffa joel och axel imorgon, trevlans!  tjaaråååå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0