saraaaaaaa !

har vart hos sara så har inte kunnat uppdatera!

igår åkte jag till sara , eller vi skulle till allians och kolla innebandy! först blev det krångel, men det ordnade sig! sen kollade vi på lite matcher orkar inte skriva resultat eller massa sånt här ! sen åkte vi hem runt halv 5, sen fixade vi oss lite och åt . sen satt vi vid datorn och lyssna på spotify och pratade med adel. sen bestämde vi att vi skulle träffa upp adam och köpa chips haha! så vi gjorde det. sen gick vi hem till sara och kolla på amarican pie naked mile, så jävla bra! sen efter filmen så gick adam hem! sen gick jag och sara och sov, hah! smsade lite innan jag somnade.

vaknade runt halv 10. gick upp fixade oss och åt! söt som adel är diskade han alllll vår disk ! eller ja. sen åkte vi till allians IGEN. kollade på lite matcher träffade massa folk. måste bara nämna att sirius vann med 16-1 hahahah! sen åkte jag hem! jag älskar sara mohameeeeeeeeeeeeeeed ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestund i bloggen , fråga vad du vill ! :D

2010-11-04 @ 23:28:21
URL: http://wndla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0