g to the rymt säger jag ba!

hej!  palla berätta om skolan,  slutade 20 i 12,  va kvar i skolan för att joina min syster på hk:n ! men nej det fick jag ju såklart inte för deras lärare.  fint och sitta kvar 2 timmar i onödan!

åkte till stan och träffade lina !  vi hade sjuuukt kul :)  efter ett tag såg vi tim, smsade han och så va vi med han ! sen kom joel och sellin också .  joel är så jääävla skön !  vi gick runt och letade efter kalsassaker till joel som skulle ha kalas!  sen gick runt,  sara kom efter ett tag !  sen så träffade vi jocke vigge och jossan .  va med dom resten av kvällen typ,  åkte hem typ 7 halv bussen !    undebar kväll!

cup imorgon så tror nte jag uppdaterar  !  pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0