would it be the same, if I saw you in heaven !

skola idaaag, det är ganska mycket som händer nu förtiden faktiskt.  vi har sjukt mycket prov och jag har glömt att berätta att jag fick ig på ett prov, och den ända veckan vi inte har prov då är det omprov. vilket oflyt man kan ha! aja, idag hade vi orientering, jag och lina småägde kan man ju säga !  sen vare bara tråkiga lektioner.

på station träffade jag en massa saknade cheyer, wendela,jossan,malin,felicia a, rebecka! gryyymt kul att få se deras underbara ansikten igen!  nu sitter jag hemma och väntar otåligt på att felicia ska komma med en banan åt mej :@  men den satans ungen kommer aldrig.  hejdååå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0