Me And My Drum

sååådärja!

sitter och lyssnar på världens finaste låt.. boy's don't cry med en av världens finaste pojkar ulrik munther! den låten har veeerkligen fångat mig. finns ingen bättre ! för tillfället vill säga..

har kommit hem från träningen för ett tag sen också.. gick piss för min del. heeelt värdelööst! har liksom fullt upp hela veckan..det kanske är det som gjorde mej stressad ? man vet ju aldrig! imorogn ska jag på något mötte med upplands-laget och massa andra i 4 timmar. sen på onsdag är det domarkurs och torsdag träning och sen fredag äntligen ledigt. sen lördag träning och sen ledigt! hur bra ? inte speciellt bra om jag får uttrycka mej själv.

men får ta tag i allt som ska hinnas med och bita ihop helt enkelt. på tal om ta tag i allt som ska hinnas med så ska jag plugga matte senare. hade diagnos idag! gick faktiskt över mina förvöntningar 12/15! det är faktiskt mej vi pratar om :) så om ni frågar mej och bianca så är det faktiskt galet bra! (hoppas mamma läser också haha!) nej tillräckligt för idag och förra veckan! nu väntar en god middag och en långddusch! mys.

puss!

Kommentarer
Postat av: Bianca

Det var suuper Filippa!!! :P <3

2011-04-13 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0