Då kör vi igen!

Okej nu kör vi på igen!

Känns så tomt på något sätt att inte blogga men nu ska jag fan ta mej i kragen och blogga som bara den! Eller okej..ska jag överdriva lite mer? Hihi. Idag så vakande jag hyffsat tidigt och åt lite och laddade hem Saw III! Har sett Saw I och Saw II så då äre ju dags med trean också! Kan ju meddela att trean har varit äckligast hittills. Fast den förstörde också lite.

För övrigt har jag Felle och Amanda kollat igenom snart alla säsonger av Desperate Housewives! Ja man blir helt besatt efter bara ett avsnitt så jag är tvungen att kolla allt! Haha. Snart ska jag repa och i veckan ska jag hitta på massa saker så det blir fina firren. Har skaffat ett par bröllopsskor också. Narre de! Nu ska jag även kolla in lite andra bloggar osv. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0