The moment i met you.

Tjaaa!


När vaknade man idag då? Typ 11. Gick ner och pickade up mina matchgrejer och böt om. THERE IS A STRANGER IN
MY BED
haha hade lust. Iallfall, gick och väckte Felli och vi snackade lite och kollade på massa sinnes gamla klipp på hennes mobil. Sen böt hon också om. Vi åt lite innan vi drog vidare till Årsta IP där den vankades match (som jag sagt 3 gånger nu) Stabil insatts av oss vilket ledde till vinst med 3-0!!!! Underbarre. Spelade som ett asssss med min fot. Skiiiit :[ Men vinst är vinst.  Min underbara vän Marija var där också! TABBE. Hahahahhahah. Sara har också kommit hem, bara glada miner idag vettö!

Har badat och käkat. Nu ska jag blanda ihop något och sätta mig vid tvn och kolla Malmö FF-AC Milan. Pusshej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0