Jag ser fotspår i sanden, när jag vänder mig om.

Tjenare!
Har precis kommit hem från lite julfirande såhär i förskott! Jättemysigt. Fick ett par hörlurar som jag önskat mig och ett smart iPhone skal! Min iPhone är ju äntligen lagad. Som jag saknat den. Fast får den inte förens om ett bra tag. Men iallafall.
Vi åt gröt, jag fick inte mandeln tack och lov, sen skinksmörgåsar och glögg och allt sånt där juligt. Sen var det julklappsöppning. Vart ju så kär i mina hörlurar så jag sket i och fika med dom andra, social som jag är! Efter det åkte vi vidare till ica och köpte godis. Och sedan vidare hem. Tänkte dra igång filmen från pappa och Annas bröllop men tv:n är för tillfället upptagen. Så tänkte slå på xboxet och köra lite. Hehe. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0