Waiting for a love like this.

Tjenixen!
Har inte uppdaterat sen i tisdags tror jag? Aja det beror på att jag var hos Erik. Trevligt som vanligt. Sen i onsdags tränade jag med Sirius u17 inför flickallsvenskan. Gick topp! Sjukt roligt också. Efter det åkte jag till mamma och hon har ingen dator hos sig.
Idag var det skola. Så sköna lektioner nu i slutet av terminen. Så på svenskan lyssnade vi på en teater, lite småkul. Sen rast i 40 minuter innan vi hade SO. Det ända jobbiga lektionen idag typ, sen NO! Rätt skönt ändå, läxförhör och sen lite småskriv bara. Sen JULBORD, det var inte allt för äckligt faktiskt. Gick ner. Sen hade vi engelska, kollade på film och sen hade vi matte, kom sent anledningen till det är väl ett välbehövligt snack för att fatta mig kort.
Efter skolan åkte jag och Erik förföljada av Felicia ner på stan. Erik skulle köpa en tröja vilket till slut blev 2. Finte! Sen drog vi åt varsit. Sitter hemma och väntar in pappa. Han ska tydligen ha fixat godsaker för att vi har mys på matten imorgon, det sitter aldrig fel. Puss!
Fick en fråga vilka jag tycker är finaste 96/97 tjejerna i Gränby också.
-Alla 96 tjejer tycker jag är fina hihi. Sen 97or är det Julia Andersson, Parthena, Aya och Sanna. Berätta om dom orkar jag dock inte. Supergulliga hela bunten!

Jason Mraz & Colbie Caillat – Lucky


Saknar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om Daniel kamali, emilio palestro och Jonatan Qahoush? :)

2011-12-16 @ 17:23:44
Postat av: Aya :)

Hihi sötis då!

Du själv är ju hur fin som helst! <3

2011-12-22 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0