den blick han ger mej har något speciellt!

yes yes yes säger jag bara! dödardagen är over och jag har överlevt! fick tillbaka svenska provet idag. ett resultat jag veeeerkligen vill ta och glömma bort! fick i alla fall g så det är bra så länge jag ligger på rätt sida satt säga. imorgon är det friskis och svettis med alla fotbollsklasser (brudar i 7 an och 8 an) så att det är bah och köra där. avslutade dagen med lina med lite prat på cupido! finte. 

har precis skrivit min nyhetsrapport som jag egentligen skulle redovisat idag men som jag totalt glömde! men nu är den fixad iallafall. tur att det är så mycket som händer nu så att jag iallfall har något att skriva om! pusshej

Bruno Mars – Grenade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0