Är det lugnt om jag kallar dig baby ?

Heeej! Vaknade runt 11 hos mamma. Tog en rejäl frukost, satt och roade oss en stund innan pappa kom inrullandes. Åkte hem till honom och nu har han och Anna åkt på utställning! Den pallade man ju inte med hehe! :) Så jag och Felicia sitter och väntar på farmor och farfar! Vi drar hem till dom istället och är med dom lite innan Gothia och så. Nu kommer bild på dagens ockå [duktig filippo] hihi! :) Puss


Keps-Stadium
Linne-Monki
Shorts-H&M
Converse-Stadium
Ena benet ser rätt konstigt ut..

Kommentarer
Postat av: sellin

sooo damn snygg! Duuu jag måste få prova din keps och se om jag passar i keps. Så om jag gör det kan köpa en till gothia! Ching ching! :*

2011-07-09 @ 18:55:06
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0