Jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor.

Guten tag! Wazzz happnen asså ? Själv har jag nyligen tagit en lång skön dusch mycket väl behövligt. Solade typ en timme.. men det kändes så ovärt eftersom att det inte va så varmt men ändå låg solen på.. men det kändes som om att jag inte skulle bli brun haha så jag ville inte slösa tid på att ligga och FÖRSÖKA få färg. Snart kommer väl pappa hem också.. har faktiskt inte köpt godis idag! Stolt jag känner mej så atteee..Aja!

Cirka veckan kvar till Gothia.. Hej taggad assåååå! :) Nu så ska jag ta mej något att dricka. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sellin

okej tack älsko! :* Och ah gör det den är verkligen sjukt bra och värd pengarna till 100%!

2011-07-09 @ 20:50:21
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0