Varför vill du stå med mej i regnet ?

Hello sunshines! Wazz happnen ? Själv sitter jag och har färg i håret.. eller hur man nu ska uttrycka sej! Jag färgar iallafall håret liiiite mörkare. Kanske kommer bild om det inte blir helt fult och misslyckat vilket jag inte tror :] Vaknade typ jag vet inte.. gick upp och åt och sen la jag mej i sängen igen. Där har jag legat mest hela dagen och inte gjort något speciellt! Jag vet inte heller hur kvällen ser ut.. men säkerligen någon film med Fille och Julle. Jaaa så blir det definitivt faktiskt! Nu börjar jag få ont i nacken för att jag sitter lite mongo.. :[

Åhhh min blogg är så galet tråkig så jag vet inte vad jag ska ta mej till. Vet inte vad jag ska skriva om eller vad jag ska lägga upp för bilder. Min kamera är trasig så det är darför jag aldrig har bilder på lager och jag kommer aldrig med några ider. Vad tycker ni att jag ska skriva om/förbättra osv ? Tacksam för svar.

Sista grejen..Grattis Amanda Östevall till landslagslägret. Så vääärd platsen! You go girl ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0