Elitlägret 2011

Oj! Blev lite orolig där ett tag när det stod att min blogg inte kunde hittas. Men efter några tappra försök så fixade sig allt! Har inte uppdaterat på vääääldigt länge som ni kanske sett hehe! Jag lovar att det ska bli mycket bättre uppdatering.

Har hänt massa kul under veckan! Har varit och shoppat lite smått på rean! Fyndade en skjorta på h&m samt en byxdress fast i mjukismaterial som man kan gå runt i, sen en keps dock inte på rean och samma sak med tofflorna. En tjockiströja på rean och ett par bikinitrosor dom INTE på rean. Sen har jag spelat fotboll, och haft en träff med upplandslaget inför Halmstad. Jag har nämligen gått vidare till elitlägret i halmstad. Hur jäkla glad är inte jag då liksom! :D 

Så igår hade vi en träff där vi pratade om hur veckan skulle se ut och sånt. Sen slängde alla ihop en awesome sallad! Sen hade vi träning i regnet, gick väl helt okej.. fast det var ju blött underlag som bollarna gick inte som man ville hela tiden. Men men! 6 dagar kvar till Halmstad nu iallafall. Och 26 dagar till Gothia. Snacka om att jag längtar ihjäl mej. Nej nu ska jag baka kanske. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0