I'm forever keeping my angel close.

Hej! Gårdagen slutade som sagt med match... vinst med 3-1! Sen sov jag hos matchens hjälte Sara. Vi åt duschade och sen drog vi hem till Rim och Nour vid halv 11. Satt och pratade om allt och inget till klockan halv 12 då jag och Sara drog hem igen. V fixade iordning och la oss och snackade [med saras pojkvän] somnade runt typ 2.

Vaknade klockan 12 och så bestämde vi oss för att åka till Gränby C som vi gjorde efter ett tag. Jag köpte mej ett par nice shorts. Sen kom mamma och hämtade mej. V bestämde oss för att komplettera allt inför Halmstad som förövrigt är om 3 dagar. Så jag köpte ett par fotbollsstrumpor och en vattenflaska. Och utöver det ett till par shorts på rean! Så nu har jag. Fotbollsshorts hittade vi inga. Sen satt vi oss och fikade på Café Linné ! Köpte focaccia eller vad det nu heter.. sen en brownie med glass + en läsk. Nicede! Sen åkte vi till Willys och införskaffade lite chirre med dirre. Myskväll säger jag bara.

Har suttit och planerat lite midsommar med folket. Sen har jag och mitt busfrö Sellin massa planer inför Gothia. Och mina andra upplandsbrudar och jag planerar massa annat kul! Så nu får vi se vad som händer och inte. Ha det bra så skriver jag imorgon typ. Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: wille

Fan va gulli katt :)

2011-06-24 @ 09:33:33
Postat av: sellin

kommer bli så sjuuuuukt kul på gothia säger jag bara hunny bunny :*

2011-06-24 @ 12:37:34
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0