kärlekens smak är söt

mycket dålig uppdatering. som sagt blir det så varannan vecka :)

har vart hos mamma denna vecka! har gått snabbt som bara f*n ! massa skoladagar som kanske inte är det bästa men även lite fotbollsspelande. resultat 6-2 med a-laget och förlust 4-1 mot bajen! som ni kanske förstod så vann vi med 6-2 hihi. sen shoppat lite och sedan firat min allra bästa vän julia andersson! ♥

idag var det iallafall skola som jag kommer ihåg! idrott först, blev förbannad för att jag inte kan göra bakotvolt på en sak bajsbajsbajs! sen svenska.. fick ig på mitt svenska-prov så jag fick gå direkt och skriva om! helt sinnes, hade jag pluggat ? svar nej.  inte bra alls! sen matte hahahahaha *skrattskratt* jag och bianca ligger typ ett kapitel före alla andra, så det känns bra. sen bara lite tråkiga lektioner.

på so:n hade vi redovisning. tack emma carlsson för att du var där vid min sida. eller inte! jag skulle fått redovisa om inte passos funnits där och stöttat mej. tacka fan för det passsooos :* sen skrev jag en lapp till felicia , där det stod kolla ner när hon kollat ner stod det kolla upp! hahahah så där satt hon som en idiot och kollade upp och ner ända tills hon fattade skämtet och skickade vidare till amanda som gjorde likadant. där fick jag dom allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0