lite smått om camp 2

jag längtar som bara den till gothia 121 dagar 7 timmar och 24 minuter kvar!

jag vet även att jag inte uppdaterat på cirka en vecka eller 2 ! jag har loggat in och kollat men sen har jag bara loggat ut och inte gjort något inlägg. shame on me! men jag tänker iallafall dela upp inläggen så det ser mer ut haha! i detta tänkte jag skriva om camp dosss

vaknade tidigt som fan och drog till nikki. åkte och hämtade anna och drog vidare till roslagsbro! hade typ "hej och välkommen" och sedan praktik. kom inte riktigt igån förns efter 40 minuter ! men alla är väl sega på morgonen :) sen teori och massa annat smått och gott innan kvällningen + ett träningspass till på det! fint.

vaknade upp bredvid min skedkompis amanda! hade väl inte sovit speciellt bra, typ helt hårda och små sängar! men vi startade med lite teori och sen praktik! gick liiiite bättre än det gjorde dag numero 1. så det va ett + :) sen var det lite städning innan jag drog hem! och vem somnar då inte i bilen ? skönt!  campen var iallafall dunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0