why is everybody so obbsessed? money can't buy us happiness.

tjenareeee !

sitter och har precis ätit mat rätt gott var det också! skön skoldag idag. på engelskan så skrev vi om amerikanska kändisar på datorn! sen på tyskan kollade vi film och jag fick tillbaka mina tyskaprov! g på båda... aja! sen på no:n hade världens bästa nour bakat cheesecake till klassen! hur god var inte den då ? typ helt jälva underbar! sen på bilden satt jag och gjorde ingenting typ! och på hk:n gjorde min grupp pizza.. vi gjorde 3 stycken och alla bah: tror ni att vi är tjockisar eller ? viiiiiilka var det som åt upp alla pizzor då ? jo juste.. det var ni.

imorgon ska jag vara med sara och pj ! sen ska jag sova hos sara! sen på söndag ska jag till linas konfirmationsfest! bra bättre... filippa ? aja. pusshej :*


sellin snygg filippa inte snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0