Utan dig, vem skulle då vara ljuset i de mörkaste stunderna?

Hej!

Dags för lite uppdatering dårå! Igår var det skola som sagt och i torsdags var det sm! Vi skrapade hem 2 vinster och är därmed vidare till omgång nummer 2! Grymt. Men iallafall efter skolan igår så drog jag och Felica hem till bergÅ där även Molly, Marija och Olivia befann sig. Linnea kom även efter ett tag. Vi kollade tv, åt mat och hade allmänt kul. Vid 22:00 började alla dra sig hemåt.

Jag sov kvar hos bergÅ. Vi gick upp 8 imorse bara för att vi hade galet tidig träning, jobbigt. Men vi klarade ossi genom den som tur var. Och nu har jag pluggat,pluggat och pluggat. 3 prov nästa vecka så det gäller att ligga i. Men nu ska jag iallafall vända blicken ner i engelska boken igen. Vi hörs kanske ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0