Lite om bröllopet dårå.

Heeeej! Anledningen till varför jag inte uppdaterade igår var för att jag var på bröllop.

Det var hur kul som helst verkligen. Grät gjorde jag också känslig som jag är. Det var super fint hela vigseln och sen var det ju middag och lite "party" vi tände även massa rislyktor på en äng och sånt. Finns en film och en bild på facbook för er som är intresserade. Hade inte tänkt att gå in på detaljer. Men vi sjöng och det vart lyckat förutom att en stor skärm ramlade över oss och en ljusstake höll på att tända eld på mig..Men vi klarade oss bra. Sen var det massa roliga tal syftar då på min FARMOR. Det kan ha varit det roligaste jag hört i hela mitt liv. Åkte hem med en taxi runt 2, hahahahahaha. Den åkturen glömmer jag aldrig. 

Bröllops bilder kanske kommer lite vart efter eftersom att jag inte hade min kamera med mig så kan det bli svårt att få tag i bilder. Men såklart fanns det en fotograf där som jag säkert kan få lite bilder av! Underbart. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0