You remember me when the west wind moves.

Hola! Sorry för den mindre bra uppdateringen på senaste dar :) Har inte haft orken att slå på min sega dator så just nu bloggar jag ifrån tv:n! Funkar det med.

Skolan har bara rullat på som vanligt. Skönt med helg iallafall, dock så är jag sjuk och mår inte överdrivet bra! Typ bihålsinflamation. Trodde även att jag skulle missa seriefinalen imorgon men det matchen flyttades för vi hade kort om folk! Så tur i oturen kan man ju säga.

Idag har jag varit och storhandlat på Gränby C.. fy satan så jobbigt det var och springa runt som en galning över hela Gränby! Sjuk som man är..men det fixa man ju. Har inte mycket mer att förmedla till er nu. Ny header som nu kanske ser. Underbarre med lite omväxling. Nu ska jag kika runt. Puss så länge!


 
Ur arkivet: Min och Felicias 11-årsdag! Hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0