+Mycket vatten ska rinna under många broar, innan jag lämnar dig.

Hej. Min kamera har fortfarande inget batteri så jag kan inte ta bilder än.

Förlåt för dålig uppdatering. Har fullt upp hela tiden! I helgen var jag med Erik. I måndags hade jag träning, sen kom Erik och sov kvar. Sovmorgon tills 10:55 på tisdag och slutade 11:55. Jag och Erik drog ner till stan och lunchade på Dragon Palace. Finte! Sen kollade vi runt ett tag innan vi åkte till honom, där hann jag va i ca 1h och 15min innan mamma kom och jag drog vidare till ett fotbollspass med Sirius u17.

Idag var det en helt vanlig dag. Effektivt. Startade med tyska. Gick bra. Sedan bild. Mindre bra. Sen svenska där allt verkligen tog stopp. Jag vet inte riktigt vad som hände men något var det. Jag fick panik, började gråta, skaka, blev helt svimfärdig, grät ännu mer, tänkte på massa saker, grät grät och grät. Mamma ringde och kom och hämtade mig.

Har pluggat en massa nu och tog nyss ett litet brejk för att göra något annat ett tag. Ska ta tag i plugget snart igen. Massa att göra. Imorgon är det åter igen skola. Tjing.


Antagen till celsius elit också. Man tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0