Take my hand and hold it, you don't have to be alone.

Bra hej, en vecka sen! Topp uppdatering, som jag skriver i varje inlägg.

Sista dagarna på mitt lov spenderades mer Erik. Drog igång med skolan och träningar i samma veva. Skönt fast ändå inte. Denna termin kommer ju inte bli mys alls. Ba och ligga i.

Igår var det skola, skön dag som tur var. Matte, kladdkakebak, fotboll och so. Sen hem till Erik. Vi gjorde massa saker, mamma hämtade mig kvart över 10 skulle jag tro? Och sen åkte jag hem packade och somnade.

Imorse gick jag upp kvart över 6 (!!!!!) och skulle dra mej vidare till ladan för att möta upp resten av laget (inte mitt lag) och sedan bege oss med lagbuss vidare mot Stockholm för cup. Gick inte så speciellt bra, eller jo rätt bra induviduellt men i det stora hela, nej.

Nu är jag hemma, ska äta sen åka till Erik. Förvånade? Hihi. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0