When it's black.

Hola.

Vaknade utan Erik idag faktiskt, han hade nämligen träning imorse. Men iallafall, Eriks pappa väckte mig. Sen gick jag upp och Eriks mycket gulliga mamma hade fixat frukost. Så jag åt det innan mamma kom.

Vi begav oss till Ladan för samling och sedan vidare till Väddö för cup. Gick väl ganska bra för både mig och för laget. Dock hade vi otur och åkte ut. Åkte hem till Erik direkt efter.

Han sitter i sängen med en dator och jag sitter vid hans skrivbord med en annan. Vi ska kolla film snart sen vet jag inte vad vi gör. Hörs imorgon!

Fick en fråga i förra inlägget, en anonym undrar om jag och Erik har haft sex och hur många gånger vi har haft sex och utan kläder? Svar: Ja det angår inte någon för det första och för det andra, hur skulle man kunna ha sex med kläder på sig? Lite små lustig fråga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

idiot bh och linne eller bara bh osv

2012-02-05 @ 11:09:20
Postat av: Anonym

idiot bh och linne eller bara bh osv

2012-02-05 @ 11:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0