Get that feeling, that you never knew you had before.

Hejsan! Det var ett tag sen. Men som sagt, har inget att uppdatera med så.
Ja vad finns det att säga? I måndags var det skola, efter skolan drog jag hem till Erik medans han tränade, pluggade ett tag tills jag somnade hehe. Sen i tisdags var det sov morgon och gud så dåligt jag mådde. Och hur jag såg ut också. Förskräckligt. Men jag släpade mig iväg till skolan för en ynka fysik lektion jag trodde var behövlig med tanke på nationella. Efter den lektionen åkte jag och Erik ner på stan för att äta, sedan hem till honom för lite filmmys.
Igår, THE DAY, nationella. Kunde inte delta alls. Hela kroppen sa ifrån. Med feber, uppsvullna ögon, snuva, hesheten, rinniga ögon och hosta så kände jag att jag inte alls skulle kunna klara provet någe vidare. Så jag stannade helt enkelt hemma. Låg i sängen och pluggade, fixade om i mitt rum och kollade på film. Finns det något jag verkligen hatar är det att vara hemma. Det är så sjukt tråkigt.
Idag är jag också hemma. Skittråkigt det också. Väntar på att min pojke ska vakna. Jävla 7-sovare det där. Aja hoppas han vaknar till liv snart. Ska sätta på Big Brother nu. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0