Kärlek, ett mirakel.

Hola.

Vaknade hos Erik imorse. Gick upp åt och sen åkte han typ direkt till sin match. Själv tog jag bussen ner på stan och mötte upp Wendela. Vi gick runt i cirka 1 timme innan vi tog bussen till Diös. Kollade på låååångt avstånd på Eriks match i kanske 5 minuter? Sen gick vi in och kollade på någon cup som spelades. Sen gick vi ut och kollade på Eriks match som slutade, ja det vet jag inte. Inte så bra iallafall.

Sen kollade vi på Uppland, semi-final mot Skåne. 1-2 till Skåne vilket var väldigt synd. Menmen. Nu har jag precis kommit hem och fått i mig lite mat. Ska byta om och så för mamma fyller år imorgon och vi får gäster redan ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0