27 december

hej bloggen =D   
idag vaknade jag klockan 11 eftersom att jag somnade väldigt sent igår -.- klockan 2. jag kunde verkligen inte somna, men jag smsade med ellie & casper ;d sen så när jag vaknade imorse så hade jag fått sms av julia att hon kunde komma te oss för vi skulle åka skridskor utanför (:   det är lyx att vi har skridskor typ 30m bort =D  idag ska jag bara vara hemma & chilla. kanske ska te ellie imorgonm med julia & alex =d   kul jag ska nog ringa den sötnosen nu, alex alltså ! det blir inga bilder denna vecka så min blogg kommer se död ut. för jag kan inte föra över från mobilen till datorn. :(    får ta nån av dom gamla ?     idag har nea åkt te usa. jag vet att nikki kommer sakna ihjäl sej. jag kommer också sakna henne ! :o        men mer inlägg sen.
puss:*  /f'

Kommentarer
Postat av: Caroline

fett nice :D de är asfint! :)

fin blogg du har förresten!<33

2009-12-27 @ 13:03:01
URL: http://caarooliinees.blogg.se/
Postat av: filippiiis

tack , din blogg är också fin :)<33

2009-12-27 @ 17:30:31
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0