bad start.

hejhej bloggen ! :)
fick världens sämsta start på dagen, nämligen gå ut & ge kaninen vatten. det var inte det som var farligt (: men när jag skulle gå ut halkade jag på stentrappan med skålen full av stekhett vatten & slog i huvudet & fick allt vatten på mej :(   sen vrickade jag foten också -.-  bra start !  men sen blev det bättre. åt frukost & sen drog vi te stan jag felicia & pappa . köpte julklapp te julia & fick vara med & välja vad felicia skulle köpa te mej (a)  sen träffade jag nikki & axe. hihi. sen när vi gick i te stadium träffade vi erik & alex xd'   dom dödade typ felicia, jag blev skiträdd när dom börja gasta x)))).   nu sitter jag hemma & ska äta lunch snart. ska te stan sen igen & köpa julklapp till mamma ! :d  jag & felicia är faktiskt duktiga. vi köpte reflexer åt oss.
& en av kattungarna har öppnat ögogen ! :d   bild kommer.
kyss ;* /f'

modellkatt :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0