bloggpausen is over.

& där var min bloggpaus över !
eller asså, jag kanske hoppar över att blogga vissa dagar. men annars full rulle :)   
idag var det skola & den var helt okej. tyska & svenska, på tyskan jobbade vi bra. vi har kommit för långt. när jullovet börjar ska man vara på julkapitlet men vi är på "mädschen"   det är bra. sen på svenskan läste vi bara ur boken. den är riktigt bra faktisk. sen hade vi so i 1 h 10 m.  vi hann färdigt med grupparbetet ! :d  gryma är vi. sen vare lunch som inte var så god.  sen matte med armieh, ååååååååå ! :o   hon är väl helt okej, men hon hjälper mej med  helt fel saker. sen engelska okcså helt ok . men bäst av allt var tekniken. ph fortfarande.sen på stan träffade jag på amanda, hon sa att pappa skulle hämta vid kph, men te mej sa han i stan, så vi drog te stan. men när han ringde sa han kph -.-  & jag ramlade idag när jag skulle te bussen med alex -.-  hon asgarvad, and so did i ! :d      

strax felr inlägg ;d

kyss /f'

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-15 @ 17:54:24
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: f'

vem är du victoria ?:)

2009-12-15 @ 18:55:16
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0