dag & bilder

hej bloggen ! imorse var det 8- hemma hos oss ;o  alldeles för kallt ! nu är det för kallt för att vara vinter  ;s  idag var skolan helt okej, jag missade tyskan (skönt) för att jag var på hälsokoll ! ;d  sen så var det vanliga lektoner & juste imorse fick vi tillbaka matteproven jag fick först 11/25 ;s  & godkänt var 12 så jag bah fuck -.- sen gick vi igenom allt & hon hade rättat fel på min, så jag fick inte ig, jag fick g ! ;d *STOLT* för jag är verkligen usel i matte, ! ;o sen på idrotten skulle vi lära oss dansa trojka & jenka 2&2. trojkan är ju askonstig , man ska typ hoppa runt & massa -.- sen skulle 4 klasser dela på ett omklädningsrum ;s det gick ju inte så bra ;d  sen slutade vi en timme tidigare eftersom att klara var borta på svenskan så vi slapp den (a)
träffade äntligen älskade nikki idag !  
vet nii ? alla fotbollsklasser asså 7:orna kanske ska på stan på fredag & äta på svenssons eller var det va. härlig idé 7f.  sen på lördag efter fotbollen ska jag typ först till edom & dumpa mina fotbollssaker efter träninge, & sen gå på stan med henne , shida ,felicia & amanda ! (:   vi får se hur det blir, !
juste, sen idag när jag & felicia skulle hem så ringde vi pappa & frågade vilken buss & blablabla. sen så så han : amen gå till       sen gick vi dit. väntade & frös skitamycket. sen så ringde han efter 20-25 min & säger: ni får gå tillbaka till bussen för bilen har frusit igen -.- asså jag var helt ihjälfrusen & dog typ. så kommer han med värsta besvikelsen. för presic 20 över skulle han komma & presic när han ringde var klockan 20 över så när han ringde tänkte jag : men åå, vilken lättnad .:)  men... amanda kom sen så vi drog in på ---- för att värma oss ! men vi fick inte -.- så vi drog till amandas skola & sprang runt & var lite busiga (a)  nej nu får det räcka för idag eller för nuet ! jag lägger upp lite bilder sen idag !   pussss ♥



mitt "fantasidjur" som jag gör på engelskan (a) heter sweetweakhead wolf !

hatar snöö !  jag är ganska grym på att ta foton ! egentligen går det en tant bakom, men hon syns inte ;d

usch ! kalllllllt ! brrr...

snart är det juuuul ! ;d

jag har ärligt talat tagit bilden, men det ser ut som jag har tagit bild på bild (fattar ni) ?

älskar dej hjärtat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0