dagen, kattungar & fotbollsforum.

hejhej bloggen (: 
just nu sitter jag & smsar med bahar ! 
hon är grymt skön när det gäller killaaaar ;d
idag var det skolan (a) men på morgonen fick jag reda på att vi fått kattungar inatt !   bilder längre ner (a) dom är asssssöööööötttaaaa ! ;ooo 3 st & jag tcker att en ska heta zickan ! (:   vi får se ! men skolan idag var bäst typ ! (a) vi har en vikarie som heter armieh , hon är typ inte så stäng så man kan ju röja ;d  först matte, sen håla sen no ´meh henne igen (a) sen so-prov ! gick åt fan ! -.-   asså jag hade pluggat & tyckte at det gick sämst ändå -.- ! aja , sej hade vi slöjd & jag gjorde smörkniv som är heltuff (y)   sen drog jag hem till farmor & farfar ! farmor har ju opererat benet & går på krykor , hon sa att hon ska ha dom heeeeela tiden i 2 månader ! :s sen så sa hon att hon inte fick gå utan , se hade vi fikat & hon börja plocka & så började hon klaga på att hon inta ska ploka av & massa  . så jag sa : amen ska jag duka av då ?   hon sa: nej !   så jag ba: men vad klagar du för då ? ;d  haha ! helskön farmor fan xdd    sen kollade vi tv & sen böt jag om för jag skulle på fotbollsforum ! det var as kul fan ! jag & figge skrattade typ all time ;d sen så ramlade jag framför alla typ fasnade med dobbarna i skorna ! ;s   men alla som var där var * ;d sen så spleade vi & massor !  när jag kom hem lagade jag mat & innana maten hoppade jag in i duschen , nu sitter jag här & har tråkigt & smsar ! ;d  
vi ses imrgon bloggen , för jag ska kolla film nu ! pusss ♥


man får nästen aldrig bra kort, men dom är grymt söta ! (a)

aw , söttaaaa ! ;d


Kommentarer
Postat av: nour

visst var vikarien iranie , om hon var det så hade vi också henne (;<333

2009-12-05 @ 21:23:40
URL: http://nourtanoukhi.blogg.se/
Postat av: filippaa

ja det var hon & hon pratade asfel ;s <333

2009-12-05 @ 21:57:47
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0