frånberg gästbloggar ;D

Heeeejsan filippas alla finfina läsare ! ;D
nu ska jag berätta lite vem ja e å så ;)
Jag heter sofia , efternamnet står i rubriken. o.. aa de e det ni behäver veta :D
ja o filippa går i samma fotbollslag o vi känner inte varann så jäääättee bra än, men vi e på god väg, hihi.
och som ni vet så är filippa såhäääääär bra på fotboll , e så jäävla avundsjuk när hon spelar ! ;(
va ska jag mer skriva då?? .... :O jo, jag läser hennes blog nästan varje dag :) o hon e så himla söt o snäll och jätte gullig som person ;p
kankse skriver lite många smilisar men, de e bara kuul ! hah :D

nej , nu ska jag ta och kolla in julklapparna eftersom de e julafton imorrn !!! (:
tack för ja fick gästblogga sötaste Filippa ! :*
puuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0