im sick again !

hej bloggen :(
nu har jag bkivit sjuk av sprutan ! ;o
jag har feber & är jättetrött hela tiden.
jag gick och la mej igår halv 12 efter att ha kollat på världens sjukaste film.
bruno ;o !  
kolla aldrig på den, det är asäcklig ;s  sen vaknade jag 20 i 9, för jag kunde
inte sova på armen så jag gick ner till felicia som också var vaken & så kollade
vi på julkalendern. sen gick jag upp & kolla tv , jag åt ingen frukost för jag
var inte hungrig.
sen så gick jag & la mej halv 11 & vaknade sen halv 2 ! ;o
då var det lunch & det gick & få i sej. som tur var.
men jag tog tempen när jag vaknade och hade feber då -.- -.- -.-
så det blir typ ingen skola för mej imorgon :( ! sen så ringer mamma & frågar om vi kan åka till henne idag för hon orkar inte sitte & åka fram & tillbaka från stan. sen ska jag fårga om  jag kan få pengar av pappa & köpa byxorna nåndag efter skolan ! :d men nu ska jag fixa mej & vänta på mamma. sen ska jag & felicia träffa kattungarna ! ;D  
se yaaa ♥


Kommentarer
Postat av: nikki :)

VAFAN FILIPPA. DU KAN JU INTE VARA SJUK IMORN :'( <3

2009-12-06 @ 18:55:51
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/
Postat av: ffffffiliippaaaa

JAG KANSKE KOMMER ! :) <3

2009-12-06 @ 19:22:09
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0