julen är över =(

nu är julen över för mej :(  
men det blev en väldigt bra avslutning med fina paket ! =D
nu ska vi fika pannakotta som jag gjort.
det här fick jag :

en svart adidaströja hoodtröja inte wct  , tack mamma ! :)<3
duntofflor , tack felicia :)
7 stabilopennor, 4 från morre & 3 från felicia tack !
en jättebra nesisär te gothia i den var det : ansiktsmask,balsam & shampo,tandborstfordal & sminkborttagnings lappar :)  tack mamma ! =D
sen fick jag presentkort på kicks sammanlagt 350 kr, 150 från mamma & 200 från mormor. tack !
presentkort på h&m 150 :- tack mamma (har 400 kr sammanlagt med det hos pappa)
skidstrumpr tack mamma :)
ämnesblock stort & litet , tack mamma :)
en gullig liten ask tack morre !
200 :-  tack arne & lotta.
ett vitt linne , tack mamma !
en film "the in-lawes" tack mamma !
ett par benvärmare som ska bytas te annan färg, tack mormor :)
det var allt tror jag :)     
puss :* /f' 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0