KLAPPJAKTEN.

heey :)   nu har jag precis kommit hem från klappjakten. det var väldigt kul !   först god mat , sen klappjakt & sedan fika :)   & såklart fanns det många favoriter detta år med av alla klappar. tex, cheesebolls,en blinkande anka, choklad & massa doftljus. jag vann ankan & chokladen ;d *stolt* fick träffa frida & jims halvnakna ursöta & gosiga katt zilla .     jag sitter just nu & chattar med nea sötnos.
jag vill säga att jag saknar & älskar nikki mest ! 

juste jag hissar:
uggs- dom är grymt varma & man fryser aldrig om tårna. dom är ju ganska långa så snön kommer inte in heller ! :D   
kyssss  :* /f'


Kommentarer
Postat av: nikki

ja älskar dej mest.

2009-12-21 @ 00:14:19
Postat av: filippii

& jag dej !

2009-12-21 @ 15:16:28
URL: http://fflippis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0